عرض ادب‌. تولیدی و پخش ابزار طبا امیدوار است که در سالی که رو ب اتمام است توانسته باشد رضایت مشتریان را جلب و کالایی با کیفیت و قیمت مناسب به هموطنان ارائه دهد. اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید به جون میخریم . قصور ما را به کمال خود ببخشید.

ضمانت بازگشت کالا و ضمانت اصالت کالا

عرض ادب خدمت مشتریان ارجمند و همکاران گرامی و بازدیدکنندگان محترم.

ابزار طبا تولید کننده انواع ابزار الات و ماشین الات برقی و صنعتی و ساختمانی و دستی علاوه بر این ابزار طبا نیز تولید کننده ابزار و ماشین الات بتنی می باشد.

ابزار هایی که در سایت ابزار طبا فروخنه میشود یا تولید خود شرکت است و یا بصورت مستقیم و بدون واسطه از شرکت ها خریداری شده و نمایندگی فروش شرکت را داریم به همین دلیل قیمت های ابزار الات در سایت ابزار طبا همیشه ارزانتر از همه جا میباشد. درضمن تخفیفات ویژهای در خرید تعداد بالا و همکاری را داریم.

توجه داشته باشید ابزار هایی که در سایت ابزار طبا اگهی میشود همگی اصل و در موقع ارسال همان محصول با همان مشخصات و کیفیت به مشتری ارسال میگردد.

در رابطه با ضمانت بازگشت کالا باید توجه داشته باشیم که محصولات با یکدیگر فرق دارند که شرایطشان متفاوت میباشدکه همگی را برایتان عرض خواهیم کرد.

برای اینکه وقت زیادی از جنابتان گرفته نشود محصولات را طبق دسته بندی ها اعلام میکنیم .

  • ابزارهای دسته بندی در ابزارالات دستی :ابزار الات دستی که موتور یا ... ندارند اگر که کارتن داشته باشند و کارتنشان باز شده باشد قابل برگشت نیستند و ابزارالات دستی که کارتن ندارند مثل انبر ارماتوربندی و قالب سنگ فرش و امثال این ها اگر استفاده نشده باشد تا 7 روز بعد از خرید قابل برگشت میباشند.
  • ابزارالات برقی و شارژی : ابزارالات برقی بلا استثنا کارتن و بسته بندی دارند که اگر کارتنشان و پلمپشان باز نشود با احترام قابل برگشت هستند.محصولاتی مثل اینورتر جوشکاری و دریل و را میتوان از کارتن باز کرد و دوباره بسته بندی کرد ولی اگر کارشناس فروش شرکت تشخیص دهد که از دستگاه استفاده شده است محصول قابل برگشت نخواهد بود و هزینه ارسال و برگشت و ارسال دوباره بر عهده مشتری مازاد خواهد بود . پس ابزارالات برقی و شارژی اگر کارتن باز نشود و استفاده نشده باشد قابل برگشت تا 7 روز بعد از خرید هستند.
  • ابزارالات کشاورزی و ماشین الات کشاورزی : ابزارالات دستی کشاورزی مثل بیل کره ای و بیل کشاورزی را اگر استفاده نکرده باشید قابل بازگشت هستند . ولی ماشین الات کشاورزی برای کار کردن نیاز به بنزین و روغن دارند که اگر بنزین ریخته شود یا روغن ریخته شود قابل بازگشت نیستند. و محصولات برقی کشاورزی نیز طبق ابزارالات برقی و شارژی میباشد.
  • ابزارالات صنعتی و ماشین الات صنعتی: این ابزارالات نیز طبق ابزارالات بالا اگر برقی باشد طبق ابزارالات برقی و اگر ابزار الات موتوری باشد طبق  ماشین الات کشاورزی اعمال خواهد شد .

 

مشتریان محترم دقت داشته باشید که بعد از خرید کرایه ارسال بار به عهده خریدار می باشد و اگر محصول برگشت شود کرایه برگشت نیز به عهده خریدار است و چنانچه بعد از عوت ابزار کارشناسان تشخیص دهند که از ابزار مذکور استفاده شده هزینه دوباره ارسال به عهده خود مشتری میباشد . پس خواهشمندیم در خرید خود دقت لازم را داشته باشید.

اگر محصول بازگشتی مشکلی نداشته باشد مبلغ خریداری شده ابزار همانروز به حساب مشتری واریز خواهد شد.

برای اینکه خریدی بدون خطا داشته باشید میتوانید از طریق واتساپ و یا تماس با مسئول فروش مشاوره خرید و دریافت اطلاعات لازم ابزار را دریافت کنید .

در صورتیکه تماس بی پاسخ بود پیامک بزارید یا در واتساپ و روبیکا پیام بزاریبد که در اسرع وقت تماس گرفته شود.

با تشکر ابزار طبا

مسئول فروش ابزار طبا

  • نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
افزودن نظر جدید
برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.